Lite ny info inför 2019!

För er som inte vet vem detta är, så är det vår nya ordförande i klubben Sten Sturefelt. Sten har varit med i klubben i mer än 10 år och spenderat tid med frisbees långt längre än det. Han är kanske inte den som är ute och spelar och tävlar mest men är en riktigt eldsjäl för klubben. Han sitter i flera möten med kommunen för att utveckla Spinndiscs verksamhet, han arbetar på våra banor, fixar avtal med sportbutiker och gör mycket administrativt arbete. Vi ska vara evigt tacksamma för att ha Sten som ordförande och ser fram emot ett grymt 2019!

I samband med detta vill jag presentera några av de nya förmånerna som du får som medlem i klubben under 2019.
  • 15% på Anhyzer.se på hela sortimentet (gäller ej varor som redan är på rea)
  • 15 kr på golfdiscar på discsport.se
  • 15% på allt (förutom cyklar) i Team Sportia, Nova Lund
  • 20% på golfdiscar och skor på Team Sportia, Malmö Emporia
  • 15% på golfdiscar på Stadium, Lund City, Skomakaregatan
  • Förutom alla dessa rabatter så arrangerar klubben massa roliga saker under året. Dina pengar går till att utveckla bana och hålla den i bra skick som idag, när hål 6 på Vipan fick ett nytt utkast. Detta eftersom grannarna fått sitt staket förstört eftersom många kastar snett och hoppar in och hämtar sina discar.

/Trevlig helg Styrelsen