Öppet Klubbmästerskap i pargolf 23 September "Slaget vid Lund"

Den 23 september kommer Spinndisc FK att anordna första upplagan av "Slaget vid Lund" i samarbete med Kastaplast. Det kommer att vara en årlig dubbeltävling som vi redan nästa år siktar på att göra till en tvådagars turnering. Upplägget för detta år är dock simpelt, vi spelar en runda på St Hans och en runda på Bulltofta. Båda rundorna kommer vara "best shot". Det finns plats för max 36 par så in och anmäl er! Samling på St Hans klockan 09.00 vid hål 1. Anmälan kostar 200 kr paret för FPO och MPO och 100 kr paret för Junior och Amatör och görs genom att swisha till 0709117745 och märka betalningen med spelarnas namn. Målet är att alla pengarna ska gå tillbaka till spelarna. Sista anmälningsdag är 21 September 18.00. Varmt välkomna önskar Spinndisc FK! Alla är välkommna. Det bästa spinndiscparet vinner klubbmästartiteln och får skriva sina namn i det snygga vandringspriset.

"Slaget vid Lund" sponsrad av Kastaplast

Anmälan görs här: google form

Anmälda par: google dokument