Safarigolf och klubbfest 14 oktober

Nu är det dags för den årliga safarigolfen som kommer hållas på Vipeholm.

Var beredd på att tänka utanför boxen när du tar dig an denna annorlunda bansträckning med par 57 fördelat på 14 hål. Den exakta banlayouten hålls hemlig fram till spelstart. Vi samlas 12.30 på parkeringen för spelarmöte och genomgång av banan. Safarigolfen är gratis.

På kvällen tar vi oss till Big Bowl i Malmö där vi njuter av deras jägarbuffé och 1 timmes bowling. Vi samlas kl. 18.45 för att först äta och sedan kl. 21.00 är det dags att snöra på sig bowlingskorna och sätta kloten i rullning. Klubbfesten kostar 250 kr/medlem och betalas in till klubben via swish: 1234138491 eller till plusgiro: 43 95 15-8 i samband med anmälan. Anmälan görs på forumet där du skriver om du vill vara med på både safarigolfen och klubbfesten eller bara en av dem. Senast måndag 9 oktober vill vi ha din anmälan och betalning.