Var köper jag discar?

Enklast och billigast köper du discar på Nordicdiscgolf.se, det är en webbutik med sitt lager i Lund. Där kan du oftast hämta din order samma dag så du kan komma ut och spela direkt (använd koden FAQ10 och få 10kr/disc på din första order).

Klubben har även samarbeten med fler webbutiker tex Anhyser och discsport som har ett stort sortiment av discar och tillbehör. Som medlem i klubben har du rabatt här (kontakta styrelsen för rabattkod).

Det finns även några sportbutiker i närområdet som säljer frisbees Stadium Lund city och Team sportia Nova Lund och Team sportia Emporia. Som medlem i klubben har du även rabatt här (kontakta styrelsen för rabattkod)

XXL och Bulltofta motionscenter säljer även frisbees men klubben har inget samarbete med dessa butiker.