× Välkommen till Spinndisc FK:s Forum!

Alla klubbmedlemmmar är välkomna att delta i diskussioner! Här gäller dock vissa regler som man måste följa. Är du ny i forumet bör du läsa "Ny i forumet" tråden.

Hur kan vi locka dig till vår vintertävling/vinterträning CWL 2018/2019?

• Fredrik Agert
  • Fredrik Agert Profilbild Författare till inlägg
  • Administratör
  • Administratör
Mer
26 mar 2018 09:33 #582 av Fredrik Agert
Fredrik Agert skapade ämne: Hur kan vi locka dig till vår vintertävling/vinterträning CWL 2018/2019?
Under vintern 2017/2018 har vi haft en tävling med mycket träningsinslag kallad Crazy Winter League (CWL). Jag tycker att uppslutningen kunde varit bättre.
Vilka förändringar krävs för att just du vill komma och vintertävla/vinterträna med oss?

Vi har valt olika teman, som t.ex. sämsta kastet räknas vid putt eller vid utkast, bästa kastet räknas, bara puttar, bara puttar och midrange.
Ska vi se över teman? Vilka har varigt roligast att spela?

Vi har kört på Bulltofta då St Hans är väldigt lerig på vintern, Skulle du komma oftare om vi varierade mellan Malmö och Lund?

Har tiden varit för sen på dagen/för tidig på dagen?

Behöver vi varmare klimat för att locka dig?

Be Logga in ansluta till konversationen.

• Fredrik Lagergren
  • Fredrik Lagergren Profilbild
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
Mer
01 apr 2018 16:39 #600 av Fredrik Lagergren
Fredrik Lagergren Svarade på ämne: Hur kan vi locka dig till vår vintertävling/vinterträning CWL 2018/2019?
Personligen hade jag föredragit om det inte hade varit under lunchtid (typ 9:30 eller 13:30 vore bättre). Tycker annars upplägget är bra, men är dock ingen garanti att jag skulle komma även om tiden ändras.

Mer
01 apr 2018 18:32 #603 av Rikard Askbåge
Rikard Askbåge Svarade på ämne: Hur kan vi locka dig till vår vintertävling/vinterträning CWL 2018/2019?
Hade gärna sett att det var lite tidigare på dagen... Blir som Fredrik säger för tidigt att äta innan och försent efter, iaf för mig som har barn som är uppe 6-7 tiden varje dag. Röstar på 9.00

Mer
03 apr 2018 07:48 #606 av Johan Larsson
Johan Larsson Svarade på ämne: Hur kan vi locka dig till vår vintertävling/vinterträning CWL 2018/2019?
För min del är tiden bra som den är. Jag tycker det är skönt att ha möjligheten att sova lite längre på lördagsmorgonen. Det jag tycker ska ändras är att vi spelar varannan helg i Lund.

Moderatorer: Christian BjörnelandFredrik AgertKristina FrisellSten SturefeltMagnus EllströmUrban Månsby
Sidan laddades på: 0.053 sekunder